Organizační pokyny a časový harmonogram
Čtvrtek 26.5.2022 a pátek 27.5.2022
9:00 - 18:00 Budeme v tělocvičně 1. ZŠ připravovat závod, chystat věci pro závodníky, balit tašky, lepit čipy apod.
Pátek 27.5.2022
V 18:00 Schůzka dobrovolníků. Dostanete zde pokyny co a jak v den závodu, vyzvednete si odměny, lístky do kina, vyřídíme potřebnou administrativu a vyřešíme vše pro nedělní organizaci, abychom to už nemuseli řešit v neděli. Schůzka proběhne v tělocvičně vedle Kongresového centra, pod 1. ZŠ. Mapa: https://mapy.cz/s/dejedehace
Sobota 28.5.2022
9:00 - 18:30 Prezence závodníků v tělocvičně 1. ZŠ.
Od 19:00 u Kongresového centra večerní chystání prostoru startu a cíle závodu, tj. bannery, oblouky, zábrany apod.
Neděle 29.5.2022
Od rána do cca 18:00 Den konání půlmaratonu. Sejdete se v domluvený čas se svými vedoucími a budete dále fungovat dle jejich pokynů až do chvíle, kdy bude po závodě a úklidu.
Časový harmonogram nedělního dne
??? | Sraz dobrovolníků s jejich vedoucími (přesný čas a místo se dozvíte na páteční schůzce) |
7:00 - 9:00 | Prezence závodníků, kteří to nestihnou v sobotu + výdej kolíků štafetám |
9:30 | Otevření koridorů pro závodníky |
10:00 | Start Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín |
12:00 | Květinový ceremoniál |
12:00 - 13:45 | Prezence závodníků na Festivalový VIVA rodinný běh |
od cca 13:00 | Úklid trasy půlmaratonu a prostoru startu (dle pokynů vedoucího) |
13:30 | Slavnostní vyhlášení všech kategorií Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín |
15:00 | Start Rodinného běhu |
od cca 15:30 | Úklid dětského běhu a náměstí (dle pokynů vedoucího) |
??? | Konec (čím více nás bude na úklid, tím rychlejší to bude) |