Organizační pokyny a časový harmonogram k organizaci Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín 2021

Čtvrtek a pátek 9. a 10. 9.

  • 9:00 - 18:00 (xxx) - budou probíhat přípravy v tělocvičně 1. ZŠ. Jde např. o chystání balíčků, lepení čipů, výroba značení apod. Pokud budeš mít čas a chuť se zapojit i do tohoto, budu ráda. V tělocvičně budeme vždy od 9 do 18 hodin. Pokud budete moci přijít, dejte mi vědět, ať víme, kolik nás bude.

Mapa, kde najdete tělocvičnu 1. ZŠhttps://mapy.cz/s/ramesurane

Vchod je ze strany od univerzity (od zastávky Školní).

Sobota 11. 9.

  • 18:00 - schůzka všech dobrovolníků v tělocvičně 1. ZŠ. Schůzky je nutné se zúčastnit. Pokud se z vážných důvodů zúčastnit nemůžete, dejte mi vědět. Domluvíme se na jiném termínu předání informací. 
  • 20:00 - chystání prostorou startu a cíle (náměstí). Prosím o informaci, zda se zapojíte, ať víme, kolik nás bude. Čím více, tím to bude rychlejší.

Neděle 12. 9.

  • 12:00 sraz vedoucí + dobrovolníci (hlavní závod)
  • 15:00 start půlmaratonu
  • po skončení závodu, cca od 18:00 úklid trasy a prostoru náměstí. Odchod dle domluvy se svým vedoucím, podle spojů a vašich možností.

Co je také organizačně důležité, potřebujeme od vás:

  • platné potvrzení o očkování proti COVID 19
  • nebo platný negativní test (PCR/ antigen)
  • nebo potvrzení o prodělání nemoci.

Ideálně pokud to budete mít v aplikaci Tečka nebo donesete kopii.

Pokud se budete potřebovat otestovat, bude mít festival své vlastní testovací místo na náměstí Míru. Test je zdarma a ideální je ho absolvovat v sobotu před schůzkou dobrovolníků. Budou tam pro nás mít vyhrazenou část kapacity v sobotu od 15 do 18 hodin. Pokud budete chtít využít toto testovací místo, prosím, informujte mě o tom a doplňte mi informaci, jakou máte pojišťovnu. Urychlí to pak průběh testu, protože zdravotníkům předám dopředu potřebné údaje.

Pokud není něco jasné, potřebujete něco upřesnit, pište na dobrovolnici@zlinskypulmaraton.cz