Organizační pokyny a časový harmonogram

Čtvrtek 26.5.2022 a pátek 27.5.2022

9:00 - 18:00 Budeme v tělocvičně 1. ZŠ připravovat závod, chystat věci pro závodníky, balit tašky, lepit čipy apod.

Pátek 27.5.2022

V 18:00 Schůzka dobrovolníků. Dostanete zde pokyny co a jak v den závodu, vyzvednete si odměny, lístky do kina, vyřídíme potřebnou administrativu a vyřešíme vše pro nedělní organizaci, abychom to už nemuseli řešit v neděli. Schůzka proběhne v tělocvičně vedle Kongresového centra, pod 1. ZŠ. Mapa: https://mapy.cz/s/dejedehace

Sobota 28.5.2022

9:00 - 18:30 Prezence závodníků v tělocvičně 1. ZŠ.
Od 19:00 u Kongresového centra večerní chystání
prostoru startu a cíle závodu, tj. bannery, oblouky, zábrany apod.

Neděle 29.5.2022

Od rána do cca 18:00 Den konání půlmaratonu. Sejdete se v domluvený čas se svými vedoucími a budete dále fungovat dle jejich pokynů až do chvíle, kdy bude po závodě a úklidu.

Časový harmonogram nedělního dne

??? Sraz dobrovolníků s jejich vedoucími (přesný čas a místo se dozvíte na páteční schůzce)
7:00 - 9:00 Prezence závodníků, kteří to nestihnou v sobotu + výdej kolíků štafetám
9:30 Otevření koridorů pro závodníky
10:00 Start Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín
12:00 Květinový ceremoniál
12:00 - 13:45 Prezence závodníků na Festivalový VIVA rodinný běh
od cca 13:00 Úklid trasy půlmaratonu a prostoru startu (dle pokynů vedoucího)
13:30 Slavnostní vyhlášení všech kategorií Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín
15:00 Start Rodinného běhu
od cca 15:30 Úklid dětského běhu a náměstí (dle pokynů vedoucího)
???  Konec (čím více nás bude na úklid, tím rychlejší to bude)