Organizační informace a časový harmonogram
Čtvrtek a pátek 1. a 2. 6.
-
9:00 - 18:00 — Přípravy závodu v tělocvičně 1. ZŠ (za kongresovým centrem, mapa). Příprava věcí pro závodníky, startovní čísla, balíčky apod.
Pátek 2. 6.
-
18:00 — Schůzka dobrovolníků v tělocvičně 1. ZŠ (za kongresovým centrem, mapa). Schůzka je povinná, protože se zde dozvíte všechny organizační pokyny, rozdělíme se do týmů, dostanete odměny apod. Pokud se ze závažných důvodů nemůžete schůzky zúčastnit, napište mi. Domluvíme se na předání výše uvedeného v jiném termínu.
Sobota 3. 6.
- 9:00 - 18:30 — Prezence závodníků v tělocvičně.
- 18:30 - cca 23:30 — Budeme chystat prostor startu a cíle a tady potřebujeme každou ruku, abychom to měli co nejdříve a stihli se před nedělí trochu vyspat. Sraz bude v 18:30 v tělocvičně.
Neděle (den D) 4. 6.
- cca 7:00 — Potkáte se svými vedoucími na radnici města Zlína na náměstí Míru. Vyzvednete si zde občerstvení a vydáte se na přidělený úsek s vaším vedoucím. (Čas se může mírně změnit. To se případně dozvíte na páteční schůzce dobrovolníků).
- 10:00 — Start Festivalového půlmaratonu MONET+ Zlín.
- 15:00 — Start RBP Rodinného běhu.
- Následovat bude úklid trasy a náměstí. Čím více nás na to bude, tím rychleji to budeme mít hotové. Předpokládám, že to bude kolem 19:30.