Často kladené dotazy

Nemohu se závodu zúčastnit, jaké jsou možnosti?

Protože musíme v předstihu před závodem vyrobit trička dle zvolených velikostí a startovní čísla se jménem, startovné bohužel není možné vrátit. Můžete ho ale postoupit někomu jinému. Váš startovní balíček může na základě vyplněné plné moci vyzvednout někdo jiný. Změnu jména ve startovce můžeme provést po vyzvednutí startovního balíčku v místě prezence.

Stáhnout plnou moc k vyzvednutí startovního balíčku

Do kdy musím provést úhradu startovného?

Startovné je nutné uhradit do 14ti dnů. Následně bude vaše registrace zrušena, aby bylo uvolněno místo pro další zájemce. Kapacita závodu je limitována.

Nepřišly mi mailem žádné informace. Kdy a kde dostaneme startovní balíčky?

Veškeré informace jsou uvedeny na webu. Stav vaší registrace ve startovce, kompletní informace v propozicích, v mápách a časovém harmonogramu. Všude je uvedeno kdy a kde si vyzednete startovní balíčky. Kompletní informace zasíláme také včas před závodem e-mailem.

Registrovali jsme se na závod, provedli jsme úhradu a nepřišlo nám žádné potvrzení. Co máme dělat?

Pokud jste se registrovali na závod a nepřišel vám potvrzující mail, mohl zapadnout do spamu, nebo jste uvedli špatný mail. Protože tato forma potvrzení naní spolehlivá, podívejte se přímo na web do startovní listiny, kde uvidíte, zda vaše registrace proběhla a jaký má status (uhrazena / neuhrazena). Popřípadě můžete provést uhradu dle informací uvedených právě na této stránce.

Jeden nebo více členů štafety se nemůže zúčastnit. Můžeme ho/je nahradit?

Ano, při vyzvedávání startovního balíčku u prezence. Nahlásíte změnu členů štafety a opravíme je ve startovní listině.

Mohu před závodem změnit trať?

Změnu tratě můžete provést ve speciálním koridoru v místě prezence. Protože vám musíme vydat jiné číslo s jiným čipem, je změna zpoplatněna ve výši 100 Kč v hotovosti. 

Jakou mám zvolit velikost trička?

Pokud si nevíte rady s volbou velikosti trička, podívejte se na velikostní tabulku.

Letos nejsou ke startovnému k dispozici trička? A mohu ho nějakým způsobem získat?

Funkční triko ke startovnému zdarma bylo pouze pro zvýhodněné registrace provedené a uhrazené do 31.3.2019. Pokud jste tento termín nestihli, trika budou k dispozici v místě prezencí za zvýhodněnou cenu (pro závodníky).

Je mi méně jak 18 let. Mohu se závodu zúčastnit?

Pokud je ti méně jak 18 let, závodu se samozřejmě zúčastnit můžeš. U prezence ale budeme potřebovat předložit potvrzený souhlas zákonného zástupce. Netýká se Festivalového rodinného běhu!

Stáhnout souhlas zákonného zástupce k vyplnění

Nemohu si u prezence vyzvednout startovní balíček, může ho vyzvednout někdo jiný?

Váš startovní balíček může vyzvednout zmocněná osoba. Pokud předem víte, že prezenci nestihnete a chcete někoho pověřit, stáhněte si formulář pro zplnomocnění této osoby. Vyplněný a podepsaný formulář přineste k prezenci.

Stáhnout plnou moc k vyzvednutí startovního balíčku

Provedl jsem úhradu startovného a ve startovní listině je u mého jména stále uvedeno "neuhrazeno"

Bankovní převod trvá obvykle dva pracovní dny. Aktualizaci výpisů v bance provádíme jednou týdně. Prosíme tedy o trpělivost. Pokud se změna neprojeví do čtrnácti dnů, je možné, že byl uveden špatný variabilní symbol. V takovém případě nás kontaktujte na e-mail: info@zlinskypulmaraton.cz

Nepřišel mi potvrzující e-mail registrace a nevím jak provést platbu

Pokud vám nepřijde potvrzující e-mail, zkontrolujte nevyžádanou poštu (SPAM). Pokud e-mail nenajdete ani tam, mohla být špatně vyplněná e-mailová adresa. V takovém případě nás kontaktujte na e-mailu: info@zlinskypulmaraton.cz. Nicméně platbu startovného můžete provést dle informací ve startovní listině.

Jak zaregistruji více dětí na rodinný běh?

Na rodinný běh je potřeba zaregistrovat všechny účastníky běhu. Co běžec (i dítě), to jeden vyplněný formulář. Pro každého účastníka běhu (dospělé i děti) je potřeba vyplnit formulář. Je to z toho důvodu, aby vaše děti dostaly vlastní startovní číslo a překvapení v cíli. Příklad: Maminka poběží s dcerou a synem. Vyplní tedy formulář 3x. Vaše děti nemusí mít vlastní e-mail, telefon a podobně. Vyplňte tedy váš (rodinného zástupce).